×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
E.k.k
#1
Kızlar!
Artık Bizlere E.K.K Başkanı Demesinler..

E.K.K Nedir?

E.K.K Kemal Sunal'ın değimiyle Evde Kalmış Karılardır

E.K.K Başkan Adayıı Nasıl Olunur?

Çıkma Tekliflerinde Çok Naz Yaparsak, Çıktığımızda Hiç Yüz Vermessek, Kendimize bakmassak ve Bunun Gibi Nedenlerle Direkman Evde Kalmış Olup E.K.K Başkanlığına Aday Oluyoruz..

E.K.K Başkanı Nasıl Olunur?

Adaylık Bitiminde 5 yıl veya Üstü Bir Biçimde Hiç Kimseyle Evlenmessek (+18)Çıkmassak,Sevmessek Direkman Halk Sizi E.K.K Başkanı Yapar..
Halk Sizi Seçince..?

Artık mahalle aralarında, köşe başlarında, bakkalda, markette, pencereden pencereye kısacası her yerde Dedikodu yapmayı seven Yengeler,Teyzeler,Ablalar,Kardeşler Sayensinde Adınızı 'E.K.K Başkanı' Olarak Hopörlerden Anons edilmiş gibi olur..

Big GrinBig GrinBig Grinalıntıdır
Ara
Cevapla
#2
verdiğin bilgilerden dolayı teşekkürler esracım Smile

bu yönde çalışmalarınız yakından takip ediyor ve sizi canı gönülden destekliyorum icon10.gificon10.gif
Ara
Cevapla
#3
Big Grin desteklenmek de başka bi duyguymuş cnm yha tşk.ler
Ara
Cevapla
#4
başkanlığa adaylığımı koyuyorum :yikildim:
Ara
Cevapla
#5
sus kız snn başın baglı sn başkan olamassın abi bnm görüücülerim war ama başım baglı deqil en uygunu bnm alamassınız başkanlıgı elimden Big Grin
Ara
Cevapla
#6
€sra DeRTeTmE ßen oLdUUM Sürece seN EvDe KaLMasSınBig Grin
her türlü nz niyaz cekilir :d war mı benım gıbı bı erqeq adım üstümde kek Big Grin
Ara
Cevapla
#7
Big Grin bni almak öle kolay deqil bi bölümde co-adminimizin yazdıgı kurallar wardı bni almak için onları kbl etcen ilk önce Big Grin
Ara
Cevapla
#8
http://www.duygusuz.com/forum/showthread...84p41.html

al baq bakalım Big Grin
Ara
Cevapla
#9
[COLOR="Black"]kızlar evde kalmaz bea....
kalanlarsa çok seçicidirlerde ondan kalır...veya kariyer sahibi olmak ister...
başka nedenleride var amaaa..........Big Grin
[/COLOR]
Ara
Cevapla
#10
bn ewde kalmam görücülerim war hıhh Big Grin ama kalmak istiyom ewlenmicemm ew kuuşu olcam Big Grin
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi