×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3 agustosta küçük bi kız dogdu adı şude+naz:(:(ama kımse hatırlamıo:(:P
#1
3 agustos msnmı bılmeyenlere bısı hatırlatmaz belkı ama bılenlere hatırlatıomu acaba bıdee sey unutursanız döferım:yikildim::yikildim::yikildim::kop:Confusedirit:Confusedirit:
saka saka emrı vakı gıbı oldu sanırım yawsTongue nese konumuza dönelım:yarıldım:
yasasın 17.5yasıma gırıom ehueehuehu bu mutlulugumu sızlerle paylasmak ıstedım (bu arada son defa dıyım unutanı yeyimTongue)sibelTonguesersiTonguemertTonguehilalTongueademTonguehilalTongueask sehıdıTongueamyleeTongueantisosTonguecimcimeTonguelazmuratTongue melek06:p cilekTonguedaha unuttugum varsa pardon onları balkondan atarım unuttugum varsa pardon dıom ya kım ısterkı acaba atılmakTongue:yikildim::yikildim::yikildim::yarıldım:
Ara
Cevapla
#2
bna önceden söLeseydN hatırLardım X)
Ara
Cevapla
#3
bılıorum unutmazdın bosver yawsTongueben senı bılyom takma sen bakimTongue
Ara
Cevapla
#4
bak sudenaz eger sölemeseydın ben unutrdum ama sımdı unutmam bı tane kardesımın dogum gunu var mıs unuturmuyum


bugun ayın kacı onuda söle bakııım
Ara
Cevapla
#5
uyuşşşşşşşşşşşşşşşşşTongueSad1i yarın 2si ondan sonra 3ü anladın gıcık fırlma ya organık seker tuzlu kurabiyeTongueTongueTongue
Ara
Cevapla
#6
sudenaz Adlı Kullanıcıdan Alıntı:uyuşşşşşşşşşşşşşşşşşTongueSad1i yarın 2si ondan sonra 3ü anladın gıcık fırlma ya organık seker tuzlu kurabiyeTongueTongueTongue



sudenazım yemın olsun kı son bı kac gundur takıvımlerı sasırdım kafam cok dalgın ondan sordum bugun kacı dıye


sana supruz yapalım dogum gununde :teytey::teytey::teytey:
Ara
Cevapla
#7
heuehueheu ılk defa bırı dogum gunumu planlıo Tonguesaol böle konusman yeterTongue
Ara
Cevapla
#8
sudenaz Adlı Kullanıcıdan Alıntı:heuehueheu ılk defa bırı dogum gunumu planlıo Tonguesaol böle konusman yeterTongue

ayıp edıyosun senın gıbı seker bı kardesım var sana dogum gunu hazırlamıcam da kıme hazırlıcam

benı hıc tanımamıssın organık seker :mucuks::mucuks:
Ara
Cevapla
#9
17.5 yaşın kutlu olsun memleketimize sudenaz....Smile
Ara
Cevapla
#10
saol atıllacım yaws eheuehueeTonguemutluyum be ıykı varsınız benmı dogdum sızmı bellı deıl valla:psiz varsınız dıe ben sevınıom eheueh:.......p
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  bugun bnm gibi bişi doğdu işte:D:D:D +17.. iLLeth.! 46 3,559 08-14-2007, Saat: 10:48 PM
Son Yorum: iLLeth.!
  bugün annem doğdu evimiz neşeyle doldu o bizim herşeyimiz ana kraliçamiz.......:) GCLRNFNS 13 1,710 08-05-2007, Saat: 11:28 PM
Son Yorum: GCLRNFNS
  4 Ağustosta Sarişin Bi Bebecik Doğdu ceylan gözlü1 10 1,501 08-03-2007, Saat: 06:06 PM
Son Yorum: CatlaQ



Konuyu Okuyanlar: