×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Erkekler Olmasalardı.....
#1
Erkekler Olmasalardı

<=>Lafatan kimse olmadığından kadınlar her saatte mutlu mesut gezerdi.

<=>Futbol muhabbetleri olmazdı.

<=>Herhangi güzel olaydan sonra havaya ateş eden olmadığı için "serseri kurşun diye bişey kalmazdı"

<=>Kadınlar daha romantik olsun diye caddelere sokak lambası yerine mum yerleştirir, caddeleri kırmızı güllerle süslerdi.

<=>Action filmleri ortadan kalkardı.

<=>Dünyanın merkezinde DAVİD BECKHAM heykeli olurdu.

<=>Telefon faturası göndermekten sıkılan ve kağıt yüzünden zarara giren türk telekom telefon görüşmelerini bedava yapardı.

<=>Selvi boylum al yazmalım filminin yenisi çekilir baş rollerde Hülya Avşar ve Gülben Ergen oynardı.

<=>Bütün dünya pembe tüylerle süslenirdi.

ERKEKLERE GÖREEEE
Erkekler olmadıgı ıcın romantızmın bır anlamı olmazdı
Vib_san sanayi hisse senetleri tavan yapardı
Dır dır edecek erkek bulunmadığı için kadınlar birbirii yerdi
Erkeklerin nesli tukenmeden hamıle kalan kadınların cocukları Pamuk Prenses ve yedi cüceler masalında ne cüceşeri nede open prensı bılırdi
Pipi kavramı sozlukten silinirdi.
Güzel görnme nedenleri oradan kalkacağı için kozmetik sanayi çökerdi
Trafik kazalarının nedeni aslında kamyoncular lafı anlamsz kalırdı
Tansu çiller tadında yeni bir başbakanımız olurdu (En ürpertici bu oldu yav)
Ve uzatmadan sonuncusu
Ortalama kadın yaşamı 68 olduguna göre Yüzyıl içinde kadın neslide tükenirdi.Vib-sab ise kapanırdı.


Ara
Cevapla
#2
bak Burda Sana Katilmiyorum Böyle Bi Genelleme Yapamazsin Belki Senden Farkli Düşünen Kizlar Vardi Hatta Belkisini Biraki Vardir Bencee
ay Senin Söylediğin Gibi Bir Dünya Düşünemiyorummmm Sadpembe Mii Iii Ne Pempesii Yaw........ Sad
Ara
Cevapla
#3
bissde olmsdık....
Ara
Cevapla
#4
<=>Lafatan kimse olmadığından kadınlar her saatte mutlu mesut gezerdi.

buna katılıyorum vallaha süper olurdu bu la atmalar olmasa ya...
Ara
Cevapla
#5
Komik ....... Big Grin
Ara
Cevapla
#6
Erkekler olmasaydı, kızlar fasulyedenmı cıkıcakdı?
Cevapla
#7
bebiS Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bissde olmsdık....


ilkeme katılıorente sisde olmasdınızBig Grin


bide nerde bilsekSadSad
Ara
Cevapla
#8
Erkekler olmasaydi.

yada bazileri diyeyim..
yada en dogrusu bitanesi diyeyim..

icim bu kadar yanmazdi.
bu kadar da kayip hisetmezdim kendimi ..

kayip olan yilar.
Ara
Cevapla
#9
Bence erkekler olmazsa olmazdi Big Grin
Ara
Cevapla
#10
yuru beeeee Smile
ıste cesur + guzel + uyanık + uykulu bırısı Big Grin

ne guzel soledın ole sen
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Erkekler Neden Sıkılır?.. sıla 6 1,536 01-26-2012, Saat: 05:48 PM
Son Yorum: ZencefiL
  Erkekler evleneceği kadını nasıl seçiyor? sıla 0 930 01-26-2012, Saat: 12:23 PM
Son Yorum: sıla
  Erkekler, biz kadınları gereksiz işleri seven, alışveriş tutkunu, dedikodu bilirler. MaSaL 0 1,410 03-02-2011, Saat: 06:52 PM
Son Yorum: MaSaL
  Erkekler Neleri Daha Çok ister? SUSKUN 0 879 01-16-2010, Saat: 02:22 PM
Son Yorum: SUSKUN
  Erkekler Aşkı Nasıl Görür ? CaNaT 5 1,232 06-21-2008, Saat: 03:08 AM
Son Yorum: Yaeşaren



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi