03-13-2008, Saat: 11:40 PM












|
nİkah Şekerleri ÇOK şEkErleerr
|
|
03-13-2008, Saat: 11:40 PM
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
03-13-2008, Saat: 11:51 PM
Bigün benimde nikah shekerLerim oLucak
yani umarim ![]() PayLasim için tskLer cnm
03-14-2008, Saat: 12:07 AM
rica ederim pembe.inşallah olur.gelinlikten nikah şekerine, daha bir çok şey ayrı bir güzel duygu yaşatıyo insana.evli olduğum için söylüyorum.
03-14-2008, Saat: 12:09 AM
anaa
evLimisin sen aa biLmiodum daha erkenmis yaa yas daha 22 yoksa ben mi evde kaLdim
03-14-2008, Saat: 12:25 AM
yaşın kaç bilmiyorum ama kalmazsın merak etme.
evet 23üme az kaldı.doğru insanı bulduktan sonra ne önemi var...kısmet böyleymiş...herkes için hayırlısı olsun
03-14-2008, Saat: 12:28 AM
aminn Allah mesut bahtiyar etsin En kisa zamandada bir meyve versin
mutLuLugunuza mutLuLuk katsin
03-14-2008, Saat: 01:15 AM
![]() Sadece kadına özel değil sanırım Bu mükemmelmiş
03-14-2008, Saat: 01:20 AM
tabiki kadına özel değil ama bizler daha meraklıyız işte.bence de o süper!
03-14-2008, Saat: 01:22 AM
Ama çanta da kırmızı gül desenleri olsa iyi olurdu
03-14-2008, Saat: 02:37 AM
Hepside çok hoş
![]() Teşekkürler canım .. |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|