×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2008 En Cok Tutulan Ve Alinan Gelinligi
#1
J152.jpg

Straplez Gelinlik X 630
Ara
Cevapla
#2
güzelmiş ama cok güzel degil...ben giymem şahsen..paylaşım için saolSmile
Ara
Cevapla
#3
tarzım değilsinBig Grin
Ara
Cevapla
#4
bence güzel ama ben beyaz gelinliği tercih ederim Smile
teşekkürler
Ara
Cevapla
#5
kupa kızı Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bence güzel ama ben beyaz gelinliği tercih ederim Smile
teşekkürler

KATILIYORUM CANIM BEYAZ GELİNLİK SAFLIÄžIN SİMGESİDİR..GELİNLİKTEDE İLK TERCİHİMDİR.
Ara
Cevapla
#6
ben bej renkli isitorm
kar beyaz göz alır göz alıp beni gölgelememeliSmile
Ara
Cevapla
#7
güsel ama ben giymem bu gelinliği SmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#8
qiyen kıZ qüzeL oLSa daa 1 qüzeL duRuRdu ßeLki ßu qeLinLik Big Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#9
MaNeSiA Adlı Kullanıcıdan Alıntı:tarzım değilsinBig Grin
asya benim tarzim oldunu kim söyledi? neden hemen yargiliyorsunki bi kere benim tarzim degil buldum ekledim iste...
belkide sende benim tarzim degilisindir allah büyük yaniSmile
Ara
Cevapla
#10
bnde pek beenmedim acıkcası_ama yinede saol Smile
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  2008-2009 KışLık Çizmeler SheKer|BisHe 0 931 12-06-2008, Saat: 03:23 PM
Son Yorum: SheKer|BisHe
  2008-2009 Kış Modası Bere Modelleri SheKer|BisHe 0 826 12-06-2008, Saat: 03:15 PM
Son Yorum: SheKer|BisHe
  2008-2009 bayan çizmeleri sıla 17 2,198 12-05-2008, Saat: 04:06 PM
Son Yorum: SheKer|BisHe
  ilkbahar-yaz bayan ayakkabı modellerı(2008) adda 8 1,426 07-07-2008, Saat: 09:17 PM
Son Yorum: _BarBie_
  2008 model converseler =D HiqhVolume 15 1,616 04-16-2008, Saat: 10:16 PM
Son Yorum: PCKoPaT



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi