05-11-2008, Saat: 12:03 PM

Straplez Gelinlik X 630
|
2008 En Cok Tutulan Ve Alinan Gelinligi
|
|
05-11-2008, Saat: 12:03 PM
![]() Straplez Gelinlik X 630
05-11-2008, Saat: 12:06 PM
güzelmiş ama cok güzel degil...ben giymem şahsen..paylaşım için saol
05-11-2008, Saat: 12:08 PM
tarzım değilsin
05-11-2008, Saat: 12:19 PM
bence güzel ama ben beyaz gelinliği tercih ederim
![]() teşekkürler
05-11-2008, Saat: 12:20 PM
kupa kızı Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bence güzel ama ben beyaz gelinliği tercih ederim KATILIYORUM CANIM BEYAZ GELİNLİK SAFLIÄžIN SİMGESİDİR..GELİNLİKTEDE İLK TERCİHİMDİR.
05-11-2008, Saat: 12:25 PM
ben bej renkli isitorm
kar beyaz göz alır göz alıp beni gölgelememeli
05-11-2008, Saat: 03:55 PM
güsel ama ben giymem bu gelinliği
![]() ![]()
05-15-2008, Saat: 01:04 PM
MaNeSiA Adlı Kullanıcıdan Alıntı:tarzım değilsinasya benim tarzim oldunu kim söyledi? neden hemen yargiliyorsunki bi kere benim tarzim degil buldum ekledim iste... belkide sende benim tarzim degilisindir allah büyük yani
05-15-2008, Saat: 01:16 PM
bnde pek beenmedim acıkcası_ama yinede saol
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| 2008-2009 KışLık Çizmeler | SheKer|BisHe | 0 | 931 |
12-06-2008, Saat: 03:23 PM Son Yorum: SheKer|BisHe |
|
| 2008-2009 Kış Modası Bere Modelleri | SheKer|BisHe | 0 | 826 |
12-06-2008, Saat: 03:15 PM Son Yorum: SheKer|BisHe |
|
| 2008-2009 bayan çizmeleri | sıla | 17 | 2,198 |
12-05-2008, Saat: 04:06 PM Son Yorum: SheKer|BisHe |
|
| ilkbahar-yaz bayan ayakkabı modellerı(2008) | adda | 8 | 1,426 |
07-07-2008, Saat: 09:17 PM Son Yorum: _BarBie_ |
|
| 2008 model converseler =D | HiqhVolume | 15 | 1,616 |
04-16-2008, Saat: 10:16 PM Son Yorum: PCKoPaT |
|