×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kadınalr giderse...
#1
Kadinlar giderse..
Kadinlar gittiklerinde, arkalarinda daha buyuk bosluklar birakirlar.
Onlar bir gun cekip gittiklerinde, peslerinde yetim-oksuz kalan cok olur.
Mutfaktaki dolap, perdeler, kavanozun icindeki eski dugmeler, ozenle saklanmis kuculmus giysiler, dolap diplerindeki kurdeleler... Sabah karanliginda mutfaktan gelen tikirtilar susar, yetim kalmistir tabaklar.

Bir kadin gittiginde hep suyu unutulur saksilarin.
Sik sik boynunu buker sarikiz.
O teki kalmis eski bardagin anlamini bilen olmaz, degerini kimse anlayamaz krom hac tasinin.
Balkon artik sessizdir, koridor kimsesiz.

Hep boyle olur; bir kadin gittiginde; ovguler, uyarilar, yakinmalar, dualar yetim kalir.
Kapi esigindeki "Dikkat et" duyulmaz, annesi gitmistir "Gec kalma"nin.
Kadinlar, arkalarinda buyuk bosluklar birakarak giderler.
Bir kadin gittiginde pek cok kisi gitmistir aslinda.

Ve bir kadin gittiginde pek cok yetim birakmistir arkasinda.
Bir kadin gittiginde ne cok kisi gider aslinda; bir agir isci, bir temizlikci, bir bakici, bir bahcivan, bir muhasebeci...
Bir anne gider...
Bir dost...
Bir arkadas...
Bir sevgili...
Ne cok kisi yok olur bir kadin gittiginde...
Ara
Cevapla
#2
Bir anne gider...
Bir dost...

Bir arkadas...
Bir sevgili...
Ne cok kisi yok olur bir kadin gittiginde...



saÄžoL ßaLım paYLa$ı iÇin Smile
Ara
Cevapla
#3
KaDınLar GiDeRSe ... ne ÇoK iz ßıRaKır ! Smile
Ara
Cevapla
#4
Hep boyle olur; bir kadin gittiginde; ovguler, uyarilar, yakinmalar, dualar yetim kalir.
Ara
Cevapla
#5
Bir anne gider...
Bir dost...

Bir arkadas...
Bir sevgili...
Ne cok kisi yok olur bir kadin gittiginde...


TeşekkürLer..SmileSmile
Ara
Cevapla
#6
çok güsell bi paylaşımm duygucumm tşklerr..
Ara
Cevapla
#7
rica ederim şeker...Smile
Ara
Cevapla
#8
tesekkürler paylasımın için
Cevapla
#9
Güle güle ...
Ara
Cevapla
#10
tşkler.....
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi