07-08-2008, Saat: 01:23 PM
mesela biriyle küstük diyelim. o kişile aynı ortama geldiğmizde BURANIN HAWASI BOZULDA GİDELİM HIH :kizgin: böyle yapanların boğazını sıkıpöldürmek istiyorum ...off aklıma geldikçe delleniyorumm...:x:mad:
|
buranın havasıda iice bozuldu diyenlere....
|
|
07-08-2008, Saat: 01:23 PM
mesela biriyle küstük diyelim. o kişile aynı ortama geldiğmizde BURANIN HAWASI BOZULDA GİDELİM HIH :kizgin: böyle yapanların boğazını sıkıpöldürmek istiyorum ...off aklıma geldikçe delleniyorumm...:x:mad:
07-08-2008, Saat: 01:26 PM
yaZık..:yikildim:
07-08-2008, Saat: 01:31 PM
seni bozdukları gibi mi de*
07-08-2008, Saat: 01:32 PM
DDDDD mert o biraz + 18 oluo :yikildim:
07-09-2008, Saat: 02:25 AM
neşe neşe neşe Adlı Kullanıcıdan Alıntı:mesela biriyle küstük diyelim. o kişile aynı ortama geldiğmizde BURANIN HAWASI BOZULDA GİDELİM HIH :kizgin: böyle yapanların boğazını sıkıpöldürmek istiyorum ...off aklıma geldikçe delleniyorumm...:x:mad: :A::A::A::A::A::A::A::A::A::A::A::A:
07-13-2008, Saat: 11:34 PM
vaLa direkt olarak lafı koyduum içN bi çoğu donup kalıo..: )
öLe bi sorunum yoq
07-13-2008, Saat: 11:35 PM
kimse bana diemes
07-16-2008, Saat: 06:42 PM
niye özel bi yöntemin mi var
qııızz yoqsa büyü mü yapıon dilleri bağlansın diye
07-16-2008, Saat: 07:05 PM
BURANIN HAWASI BOZULDA GİDELİM HIH demesi şunu gösteriyor kendisi aslında kokuyor fakat sen geldiğinde o kokuyu anlar ve yüzüne patlatırsan o yüzden gidiyo sinir olmanıza gerek yok .. olay aslında böyle
07-16-2008, Saat: 09:22 PM
iroshrap Adlı Kullanıcıdan Alıntı:niye özel bi yöntemin mi varben baştan pazarlık yapıom havası kaçan varsa çekip gitsin ben havasını almadan
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Nasil Yaptin Diyenlere Acayip Kill Olmaya Basladim | BiRiciGim | 35 | 3,346 |
06-02-2008, Saat: 11:59 AM Son Yorum: BiRiciGim |
|
| Diyip Diyip Sonra Ben Öyle Bişey Demedim Diyenlere Kıl Oluormmm | c.uslu | 11 | 1,461 |
02-18-2008, Saat: 11:45 PM Son Yorum: AfrâsyâB |
|
| Beni Ara Diyenlere Ve Sonra Telefonu Acmayanlara Uyuz Oluyorumm | BiRiciGim | 8 | 1,190 |
02-15-2008, Saat: 11:19 PM Son Yorum: BiRiciGim |
|
| Gercekten Yozgat Güzelimisin ? Diyenlere:@ | BiRiciGim | 43 | 3,658 |
02-03-2008, Saat: 10:44 PM Son Yorum: BiRiciGim |
|