Yorumları: 3,398
Konuları: 659
Kayıt Tarihi: Nov 2007
05-08-2008, Saat: 07:45 PM
Ya Bazilerinin Ben Olmak Istedine Uyuz Oluyorum Ve Bana Sorulan Sorulari..
Nasil Yaptimi Ögrenip Ben Olmak Istiyenlere.. Veya Ögrendik Den Sonra Yapanlara...
Uyuz Oluoym..
Yorumları: 7,837
Konuları: 905
Kayıt Tarihi: Jan 2008
05-08-2008, Saat: 07:50 PM
Herkez kendi olmalı tabii abla haklısın herkezin güzelliği kendine onlara ne senin bakımından ve kılık kıyafetinden zevkler ve renkler tartışılmaz.
Yorumları: 3,398
Konuları: 659
Kayıt Tarihi: Nov 2007
05-09-2008, Saat: 11:28 AM
Ya Herkez Dalga Gecmeden Söylim Örnek Olarak Verdim Ama Degisitiriyom Asil Konu Bu Degilki Onlarin Ben Olmasi..
Yorumları: 3,398
Konuları: 659
Kayıt Tarihi: Nov 2007
05-09-2008, Saat: 11:30 AM
Ya Nasil neymisim bir ceket sordu bende cevapladim onuda yazdim cokmu kötü bi ceket icin?
hem benim yalanim yok ne oldusa adam gibi yazarim bunlarda ayip birsey degilki zaten...
ama size öle geliyosa billemicem...
delikanli yürek öle ablam katiliyom sana.