×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nasil Yaptin Diyenlere Acayip Kill Olmaya Basladim
#1
Ya Bazilerinin Ben Olmak Istedine Uyuz Oluyorum Ve Bana Sorulan Sorulari..
Nasil Yaptimi Ögrenip Ben Olmak Istiyenlere.. Veya Ögrendik Den Sonra Yapanlara...
Uyuz Oluoym..
Ara
Cevapla
#2
sen bu konuyu nasıl actın..SmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#3
rujun cok gusel nasıl ayarlıyosun bu tonu..dBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#4
bunnarı nie yasdınBig Grin
Ara
Cevapla
#5
diadora Adlı Kullanıcıdan Alıntı:rujun cok gusel nasıl ayarlıyosun bu tonu..dBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
:yikildim:
Ara
Cevapla
#6
Herkez kendi olmalı tabii abla haklısın herkezin güzelliği kendine onlara ne senin bakımından ve kılık kıyafetinden zevkler ve renkler tartışılmaz.
Ara
Cevapla
#7
bende yırtık pantolon giyince nie yırtık dienlere uyus oluomBig Grin
bide paranmı yetmedi dioalrBig Grin
Ara
Cevapla
#8
sen neymişsin ölede haberimis yokmuş nasıl böyle olabiliorsun Big Grin
Ara
Cevapla
#9
Ya Herkez Dalga Gecmeden Söylim Örnek Olarak Verdim Ama Degisitiriyom Asil Konu Bu Degilki Onlarin Ben Olmasi..
Ara
Cevapla
#10
Ya Nasil neymisim bir ceket sordu bende cevapladim onuda yazdim cokmu kötü bi ceket icin?
hem benim yalanim yok ne oldusa adam gibi yazarim bunlarda ayip birsey degilki zaten...
ama size öle geliyosa billemicem...
delikanli yürek öle ablam katiliyom sana.
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Türk Telekoma Uyuz Olmaya Başladım *Asİ-yÜrEk* 10 1,904 07-17-2009, Saat: 11:52 AM
Son Yorum: xxxGLsMxxx
  Sınavdan Sonra Nasıl Geçti Sorusuna...uyyyusss oluyorum Tr-laz 15 2,255 01-17-2009, Saat: 01:22 PM
Son Yorum: ceylan gözlü1
  Uyuz Nasıl Tedavi Edilir? Firari Fırtına 23 2,795 09-29-2008, Saat: 07:16 AM
Son Yorum: Firari Fırtına
  buranın havasıda iice bozuldu diyenlere.... neşe neşe neşe 9 1,188 07-16-2008, Saat: 09:22 PM
Son Yorum: MaNeSiA
  Diyip Diyip Sonra Ben Öyle Bişey Demedim Diyenlere Kıl Oluormmm c.uslu 11 1,464 02-18-2008, Saat: 11:45 PM
Son Yorum: AfrâsyâB



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi