×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Saygıdeğer Yönetimimiz...
#1
İmzamı bu şekilde yapmak istiyorum ama yine olmuyor tabi,ilgilenirseniz sevindirmiş olursunuz beni ...SmileSmileSmile


Ne kötüdür insanın aklı ile yüreği arasında sıkışıp kalması....
Ne kötüdür insanın an kadar yakın...Bir asır kadar uzak olması...
Ve bilirmisin ne kötüdür
İnsanın bildiğini anlatamaması...
"BEN" deyip susması..."SEN" deyip ağlamaklı olması...!!!
Ara
Cevapla
#2
Bu ve bunun gibi çoğu örnek var karşımızda....Neden hala imza konusunda bir destek verilmiyor üyelere,bu kadar olanaksız bir istek mi bu ???
Cevapla
#3
Keşke imza sınırlaması kaldırılsa Azize katılıyorum. 4. seviye kullanıcı grubu bile 3 satır imza kullanabiliyor birşeyler yapılsa iyi olur bence.
Ara
Cevapla
#4
Ne kötüdür insanın aklı ile yüreği arasında sıkışıp kalması....
Ne kötüdür insanın an kadar yakın...Bir asır kadar uzak olması...
Ve bilirmisin ne kötüdür
İnsanın bildiğini anlatamaması...
"BEN" deyip susması..."SEN" deyip ağlamaklı olması...!!!


Şiir mükemmel ..............
Ara
Cevapla
#5
ya bende yasmak istiom şurda 6. seviye olmuşum ayrıcalık isterimBig Grin
Ara
Cevapla
#6
bencede sınırlama olmasınSmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#7
yaw bizim kısların ne saçma isekleri varya
kıslar kıslarr bırakın bu işleri koca isteyin koca
evde kalcanızz be yaaaa....Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#8
GєCєLєRเN єFєN๔เSเ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yaw bizim kısların ne saçma isekleri varya
kıslar kıslarr bırakın bu işleri koca isteyin koca
evde kalcanızz be yaaaa....Big GrinBig Grin
doğru diyosun valla evde klaacaksınız kızlar koca:yikildim::yikildim::yikildim:
Ara
Cevapla
#9
GєCєLєRเN єFєN๔เSเ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yaw bizim kısların ne saçma isekleri varya
kıslar kıslarr bırakın bu işleri koca isteyin koca
evde kalcanızz be yaaaa....Big GrinBig Grin
Aşk olsun Atilla Benim isteğim şimdi saçma mı ya Sad:
sanki koca istersek yönetim bakacak demi Big GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#10
Firari Fırtına Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ne kötüdür insanın aklı ile yüreği arasında sıkışıp kalması....
Ne kötüdür insanın an kadar yakın...Bir asır kadar uzak olması...
Ve bilirmisin ne kötüdür
İnsanın bildiğini anlatamaması...
"BEN" deyip susması..."SEN" deyip ağlamaklı olması...!!!


Şiir mükemmel ..............
Evet abim mükemmel ama baksana yapmıolar hala imzama Sad:
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Saygıdeğer yönetim ve arkadaşlarım !!! Yorgun Yürek 10 1,909 01-22-2008, Saat: 04:26 PM
Son Yorum: Yorgun Yürek



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi