08-09-2008, Saat: 10:29 AM
|
tunikler..
|
|
08-09-2008, Saat: 10:44 AM
Esra konuyu düzeltebilecek misin yoksa editliyeyim mi ??
08-13-2008, Saat: 05:36 AM
Cevap yok
08-13-2008, Saat: 08:12 AM
onda hata yok ya resim çıkmıyo aradım buldum ama
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için
08-13-2008, Saat: 08:49 AM
resimler eklenmiştir
08-13-2008, Saat: 08:49 AM
teşekkürler hepside birbirinden güzelmiş
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için
08-13-2008, Saat: 08:50 AM
Ercan ,
Senin kadınlar konusunda ne işin var ?
08-13-2008, Saat: 08:54 AM
Abi olur mu onlarsız
Onlar olmazsa hayat anlamsız
08-13-2008, Saat: 08:56 AM
Kadınlar demedim , konular dedim
08-13-2008, Saat: 06:34 PM
Anlamaya çalışıyorumda
Ee onları anlamak içinde erkekler konusunda gezecek değilim değil mi ama
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi







