Yorumları: 14,488
Konuları: 733
Kayıt Tarihi: Oct 2007
09-10-2008, Saat: 07:19 AM
[url="http://video.haberturk.com/Video.aspx?v_ID=37247&k_A=haberturk"]Diyarbakır'ın Ergani İlçesine bağlı Şengalek köyünde ne okul var ne de öğretmen. 35 çocuğa Alfabe'yi 8 yaşındaki Sibel Talay öğretiyor.
Sibel, "Devletten sadece okul ve öğretmen istiyoruz" diyor..
[/url]
Yorumları: 4,609
Konuları: 50
Kayıt Tarihi: May 2008
09-10-2008, Saat: 07:23 AM
resim varmış ama çıkmamış sanırım...
Yorumları: 4,609
Konuları: 50
Kayıt Tarihi: May 2008
09-10-2008, Saat: 07:32 AM
yoktu yha 8 yaşındaki img img gibi bişi wrdı!!
Yorumları: 8,926
Konuları: 321
Kayıt Tarihi: Feb 2007
09-10-2008, Saat: 07:42 AM
hm garip buda oteki türkiye..
Yorumları: 14,241
Konuları: 1,071
Kayıt Tarihi: Sep 2006
09-10-2008, Saat: 08:04 AM
helal olsun kıza,
yazıklar olsun devlete
Yorumları: 41
Konuları: 2
Kayıt Tarihi: Jan 2007
09-14-2008, Saat: 07:27 AM
kıza hakketten helal olsun