10-02-2008, Saat: 10:54 AM




senii artık forumda göremiyorum ama görmesende açmasam olmaz
doğumm günün kutlu olsuuun.. sağlıklı mutluu daha nice yaşlaraa..
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için
|
''deryalım''iyikii doğduun :)
|
|
10-02-2008, Saat: 10:54 AM
![]() ![]() ![]() ![]() senii artık forumda göremiyorum ama görmesende açmasam olmaz doğumm günün kutlu olsuuun.. sağlıklı mutluu daha nice yaşlaraa..
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için
10-02-2008, Saat: 11:31 AM
doğum gününüz kutlu olsun...
10-02-2008, Saat: 06:51 PM
dogum gününüz kutlu olsun
10-02-2008, Saat: 07:00 PM
dogummmmmm gunun kutlu olsun janım nıce mutlu yıllara
10-02-2008, Saat: 07:40 PM
nice yıllaraa
10-03-2008, Saat: 01:01 AM
nice yıllarA..
![]() Doum gnn ktlu olsn cnm .. (:
10-03-2008, Saat: 04:15 AM
Nice mutlu Yıllara
10-03-2008, Saat: 05:59 PM
dogum gunun kutlu olsun
nıce mutlu yıllara
10-03-2008, Saat: 07:06 PM
iiki doğdun..
10-03-2008, Saat: 08:31 PM
doom qünün kudlu ossun..!!
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| _AL0n3_'m ii ki doğduun x) | PesmisT GirL | 27 | 2,813 |
12-30-2008, Saat: 09:05 PM Son Yorum: nesil! |
|
| İyi ki warsın iyi ki doğdun DeryaLım | Rüya Güzeli | 17 | 2,036 |
10-04-2007, Saat: 08:08 PM Son Yorum: sevdalım |
|