11-09-2008, Saat: 05:21 AM
Nice yıLLaraaa x)
İyi ki doğdun
bunnarda hediyeen

DDD

[Ben yarın konu açamıcam diye şimdiden açıyoooruum
]
Yarın buraya qeLince de hediyeni veririk
İyi ki doğdun

bunnarda hediyeen

DDD
[Ben yarın konu açamıcam diye şimdiden açıyoooruum
]Yarın buraya qeLince de hediyeni veririk
