×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hadise Eurovisionda 4. Oldu
#1
HADİSE EUROVISION'DA 4. OLDU!
54. Eurovision Şarkı Yarışması'nda Norveç ekibi 387 puan alarak açık farkla birinci oldu

Temsilcimiz Hadise büyük ümitlerle gittiğimiz Moskova'da 177 puanla 4. olarak yarışmayı bitirdi.

Yarışmada Türkiye'yi "Düm Tek Tek" adlı parçasıyla temsil eden Hadisevirgs.gif
18. sırada sahneye aldı.
Olimpinski spor salonunda bulunan 22 bin seyirci Hadise'yi büyük alkışla karşıladı. 400'ün üzerinde Türk ellerinde Türk bayrakları ile Hadise'yi destekledi.
Salonda Türk bayraklarının yanı sıra diğer ülke bayraklarının da dalgalanması renkli bir görüntü oluşturdu.


İŞTE OYLAMALAR
Gecede oylamaya geçildi.
İspanya'dan Türkiye'ye 2 puan geldi.
İspanya en yüksek puanı Norveç'e verdi.
Belçika'dan Türkiye'ye 12 puan geldi.
Malta'dan Türkiye'ye 5 puan geldi. Türkiye'nin puanı 19 oldu.
Almanya'dan Türkiye'ye 10 puan geldi. Türkiye'nin puanı 29 oldu.
Çek Cumhuriyeti Türkiye'ye 1 puan verdi
İsveç'ten Türkiye'ye 6 puan geldi.
Fransa en yüksek puanını Türkiye'ye verdi. Türkiye'nin puanı 51 oldu.
Karadağ'dan Türkiye'ye 3 puan geldi.
Finlandiya'dan Türkiye'ye 5 puan geldi.
İsviçre'den Türkiye'ye 12 puan geldi.
Bulgaristan'dan Türkiye'ye 11 puan geldi. Türkiye'nin puanı 81 oldu.
İngiltere'den Türkiye'ye 12 puan geldi. Türkiye'nin 93 puanı oldu.
Makedonya da 12 puanı Türkiye'ye verdi.
Türkiye Bosna Hersek'ten 7 puan aldı.
Türkiye'den Azerbaycan'a 12 puan gitti.




Aksam ben Azerbaycan'a oy attım Big Grin

Cok güzeldi ve Hadise'nin bu sarkıyla, bu sesle 4. olması bana göre mucize Big Grin
Ara
Cevapla
#2
Bence de..

Sanki Ses degisimine Ugramıs gibiydi :S

iLk cekimLerden Cok farkLıydı..
Ara
Cevapla
#3
E teknoloji denen bisey var

Oynamıslar sesin üstünde Big Grin
Ara
Cevapla
#4
OrjinaL'Ligini kaybetmis O da Herkez gibi x)

Ben Haric Big Grin
Ara
Cevapla
#5
Peh Big Grin ....
Ara
Cevapla
#6
Bi de Sen Haric Tamam TongueBig Grin
Ara
Cevapla
#7
pehh... :p
Ara
Cevapla
#8
bencede o performansa göre cok iyi sırası Big Grin tek kelimeyle igrencti Big Grin
ben isveç'in sarkısını da beğenmiştim Soprano güzeldi ama dereceye giremedi Big Grin
ayrıca norveç'teki cocuk cok sevmLiydi :$ Big Grin
Ara
Cevapla
#9
4.olması Mucize olmuş...
Ara
Cevapla
#10
_AL0n3_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bencede o performansa göre cok iyi sırası Big Grin tek kelimeyle igrencti Big Grin
ben isveç'in sarkısını da beğenmiştim Soprano güzeldi ama dereceye giremedi Big Grin
ayrıca norveç'teki cocuk cok sevmLiydi :$ Big Grin

Evet beyaz elbiseli 1 kadındı dimi Big Grin

Sesi cok güzeldi ama fazla puan alamadı onlar
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Dağdan kaçan PKK’lılar Barzani’nin askeri oldu Pessimist 1 780 04-11-2022, Saat: 08:39 PM
Son Yorum: wildfang
  2007, ikinci “Dünya Mevlana Yılı” oldu Pessimist 1 928 04-11-2022, Saat: 01:25 PM
Son Yorum: wildfang
  Bir Ermeni Öldü... blue_belial 9 1,622 04-09-2022, Saat: 06:32 AM
Son Yorum: wildfang
  Fazla Su İÇİnce Zehİrlenİp ÖldÜ soyle 1 752 04-07-2022, Saat: 10:22 PM
Son Yorum: wildfang
  Askindan Gozleri Kor Oldu soyle 2 895 04-07-2022, Saat: 10:20 PM
Son Yorum: wildfang



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi