10-15-2006, Saat: 05:28 PM
|
_kivanc tatlitug_
|
|
10-15-2006, Saat: 11:13 PM
ilk çıktığımm çocuğaa bensioo o nedenle sevmiommm bu adamııı fakat yinede saol arkadaşımmmmmmmmmm
10-15-2006, Saat: 11:17 PM
evet allah için hoş çocuk ama benim pek ilgimi çekmioooo....teşekkürlerrr
10-17-2006, Saat: 04:04 PM
MEGALOMAN Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ilk ??kt???mm ?ocu?aa bensioo o nedenle sevmiommm bu adam??? fakat yinede saol arkada??mmmmmmmmmm haklisin arkadasim eger ?yleyse sevme bosver![]() ![]() ![]() rosecim ben tesekk?r ederim
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



ee gözler desen masmavi....
