×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mete evi yaktı, oyunculuğu ayakta alkışlandı!
#1
Dün akşam yayınlanan Öyle Bir Geçer Zaman Ki dizisinin bu sahnesi izleyiciyi ekrana kilitledi.

fft50_mf1027029.Jpeg

Sevilen dizinin Mete'sinin gözü döndü! İşte çok konuşulacak o sahne.
Ratingleriyle "Yaprak Dökümü"nü bile geçmeye başlayan "Öyle Bir Geçer Zaman Ki"nin 13. bölümünün final sahnesi unutulmazlar arasına girecek cinsten.
Ali Kaptan iyice çirkinleşerek çocuklarını ve boşandığı eşi Cemile'yi evden kovmak için kapıya polis getirdi. Polisler yaka paça dışarı attı Cemile ve çocuklarını.
Ancak kimse Mete'yi durduramadı. Polisin kelepçelediği Mete buna rağmen elinde benzin bidonuyla eve girmeyi başardı ve babası Ali'yle başbaşa kaldı.
Babasına posta koyan Mete sonunda evi ateşe verdi.
Bu sahnede genç oyuncu Aras Bulut İynemli'nin performansı parmak ısırttı..
Ara
Cevapla
#2
gerçekten harikaydı ekrandan gözümüzü alamadık. çok başarılı bir seçim bu rol için ve mete de hakkını veriyo rolünün tüm dizi oyuncularını yapımcılarını herkesi tebrik ediyorum
Ara
Cevapla
#3
Aynen bzm evde de durum öyleydi Big Grin Meteeeeeğğğğğ Big Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#4
super bi bolumdu.. Oyuncular rollerinin hakkini fazlasiyla veriyorlar.. En cok da Cemilenin Ali ye attigi tokat'a hayran kaldim.. Diziyi canli canli yasiyor gibi izliyorum.. Mete super ötesi sonunda delirttiler oglani ..

Tesekkurler history..

Osman ve Ahmet sahnesini de unutmamak lazim Big Grin
Ara
Cevapla
#5
ay evet osman ahmetin notunu berrine verdiğindeki sırıtışı süperdi öldük gülmekten Big Grin
Ara
Cevapla
#6
Şu berrini sevemedim gittiBig GrinD
Âh be.
Ara
Cevapla
#7
sen sevme zaten boşuna Tongue ahmet seviyomuş zaten o yeter ona Big Grin
Ara
Cevapla
#8
ayy şiir gibi konuştum Big Grin
Ara
Cevapla
#9
Big GrinBig GrinDDD Ahhaa
Âh be.
Ara
Cevapla
#10
herzamanki gibi gec kaldim ama o berrin siritmadigi zamanlarda cok hos... mümkünse siritmasin Big Grin
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Kocasını öldürüp yaktı! sıla 0 700 04-26-2011, Saat: 03:19 PM
Son Yorum: sıla
  Yüzbaşıyı okyanus yaktı Yaeşaren 0 607 07-17-2009, Saat: 01:45 PM
Son Yorum: Yaeşaren
  Teröristler araç yaktı, sürücü kaçırdı Yaeşaren 0 793 07-17-2009, Saat: 01:44 PM
Son Yorum: Yaeşaren
  Şova özenip kendisini yaktı Yaeşaren 0 658 10-26-2008, Saat: 07:57 AM
Son Yorum: Yaeşaren
  Ayakları kokuyor diye kocasını diri diri yaktı BiRiciGim 18 2,308 06-11-2008, Saat: 06:07 PM
Son Yorum: nry8



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi