Deniz Taksi hizmetini yürüten Teknomar Denizcilik A.Ş. Genel Müdürü Gürkan Çanga, deniz taksi için yatırım ortaklığı çağrısı yaptı.
Deniz Taksi hizmetini yürüten Teknomar Denizcilik A.Ş. Genel Müdürü Gürkan Çanga, projeye yatırım yaparak Deniz Taksi sahibi olmak isteyen bireysel ve kurumsal adaylar arasında 20 kişiyi yeni yatırım planlarına dahil edeceklerini belirterek, 15 olan Deniz Taksi sayısını 35 adede çıkarmayı hedeflediklerini bildirdi.
Gürkan Çanga, AA muhabirine yaptığı açıklamada, İstanbul Deniz Otobüsleri Sanayi ve Ticaret A.Ş’nin (İDO) özelleştirme sürecine girmesi paralelinde, aslen belediye projesi olan Deniz Taksi operasyonunun, İstanbul Boğazı’nda yolcu taşıma işini üstlenen Şehir Hatları A.Ş. koordinasyonu, denetimi ve kontrolu altına girdiğini anımsattı.
Operasyona başladıkları 2008 yılı Ağustos ayından bugüne kadar çağrı merkezlerine 200 binin üstünde çağrı aldıklarını, bu çağrılardan büyük bir kısmının Deniz Taksi ile ilgili fiyat, mesafe, süre, iskeleler ve buna benzer soruları içerdiğini dile getiren Çanga, şunları kaydetti: "Fakat asıl önemli olan 90 bin üzerinde Deniz Taksi talebidir.
Biz 6 adet Deniz Taksi ile başladığımız projemizde, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Koordinasyon Merkezi (UKOME) kararı ile taksi sayılarını son bir yılda 15’e çıkardık. Tüm dünyada toplu taşıma addedilen bu tür projelerde özellikle hafta içi sabah-akşam yoğun saatlerde ve hafta sonlarında belirli saatlerde yoğun talepler olmakta. Tabii ki İstanbul gibi bir dünya metropolü olan şehirde tüm talepleri karşılayabilme şansımız yok. Teknomar olarak bugüne kadar yapılan tüm yatırımlara ek olarak bugün 15 olan Deniz Taksi sayımızı 35 adete çıkarmak en önemli hedefimiz."
-GELİR GARANTİSİ TAAHHÜDÜ-
Bugün gazetelerde Deniz Taksi için Yatırım Ortaklığı çağrısını içeren bir ilan yayımlattıklarını belirten Çanga, şöyle devam etti: "Projemize yatırım yaparak Deniz Taksi sahibi olmak isteyen bireysel ve kurumsal adaylar arasından 20 kişiyi yeni yatırım planımız içine dahil edeceğiz.
Bu yatırımcılar Deniz Taksi’nin sahibi olacak. Yapacağımız sözleşme ile tamamen bizim sorumluluğumuzda, bizim işletmenliğimiz, kontrol ve denetimlerimiz ile İstanbullular’a hizmet vereceğiz. Burada yatırım yapacak kişilere asgari bir ’Gelir Garantisi’ taahhüdü de vermekteyiz. Yani şunu söylüyoruz; iş potansiyeli her ne olursa olsun biz yatırımcıyı koruma altına alıyoruz. Verdiğimiz Gelir Garantisi asgari olup, iş potansiyelinin artışı paralelinde elde edilen gelir de artacaktır doğal olarak. Verdiğimiz garanti bugün itibarı ile banka ve finans kuruluşlarından sağlanabilecek gelirin 3-4 katı civarındadır."
Çanga, 17 Ocak 2011 Pazartesi gününden itibaren Teknomar Genel Müdürlüğü’nden temin edilecek Talep Toplama ile ilgili şartnameye göre tekliflerini 31 Ocak 2011 tarihine kadar verecek olan yatırımcılar arasından 20 yatırımcı ile müşteri memnuniyetinin ön planda tutulduğu ve Büyükşehir Belediyesine yakışır bir hizmet anlayışı ile faaliyetlerine devam edeceklerini ifade etti.
ekoayrıntı
Deniz Taksi hizmetini yürüten Teknomar Denizcilik A.Ş. Genel Müdürü Gürkan Çanga, projeye yatırım yaparak Deniz Taksi sahibi olmak isteyen bireysel ve kurumsal adaylar arasında 20 kişiyi yeni yatırım planlarına dahil edeceklerini belirterek, 15 olan Deniz Taksi sayısını 35 adede çıkarmayı hedeflediklerini bildirdi.
Gürkan Çanga, AA muhabirine yaptığı açıklamada, İstanbul Deniz Otobüsleri Sanayi ve Ticaret A.Ş’nin (İDO) özelleştirme sürecine girmesi paralelinde, aslen belediye projesi olan Deniz Taksi operasyonunun, İstanbul Boğazı’nda yolcu taşıma işini üstlenen Şehir Hatları A.Ş. koordinasyonu, denetimi ve kontrolu altına girdiğini anımsattı.
Operasyona başladıkları 2008 yılı Ağustos ayından bugüne kadar çağrı merkezlerine 200 binin üstünde çağrı aldıklarını, bu çağrılardan büyük bir kısmının Deniz Taksi ile ilgili fiyat, mesafe, süre, iskeleler ve buna benzer soruları içerdiğini dile getiren Çanga, şunları kaydetti: "Fakat asıl önemli olan 90 bin üzerinde Deniz Taksi talebidir.
Biz 6 adet Deniz Taksi ile başladığımız projemizde, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Koordinasyon Merkezi (UKOME) kararı ile taksi sayılarını son bir yılda 15’e çıkardık. Tüm dünyada toplu taşıma addedilen bu tür projelerde özellikle hafta içi sabah-akşam yoğun saatlerde ve hafta sonlarında belirli saatlerde yoğun talepler olmakta. Tabii ki İstanbul gibi bir dünya metropolü olan şehirde tüm talepleri karşılayabilme şansımız yok. Teknomar olarak bugüne kadar yapılan tüm yatırımlara ek olarak bugün 15 olan Deniz Taksi sayımızı 35 adete çıkarmak en önemli hedefimiz."
-GELİR GARANTİSİ TAAHHÜDÜ-
Bugün gazetelerde Deniz Taksi için Yatırım Ortaklığı çağrısını içeren bir ilan yayımlattıklarını belirten Çanga, şöyle devam etti: "Projemize yatırım yaparak Deniz Taksi sahibi olmak isteyen bireysel ve kurumsal adaylar arasından 20 kişiyi yeni yatırım planımız içine dahil edeceğiz.
Bu yatırımcılar Deniz Taksi’nin sahibi olacak. Yapacağımız sözleşme ile tamamen bizim sorumluluğumuzda, bizim işletmenliğimiz, kontrol ve denetimlerimiz ile İstanbullular’a hizmet vereceğiz. Burada yatırım yapacak kişilere asgari bir ’Gelir Garantisi’ taahhüdü de vermekteyiz. Yani şunu söylüyoruz; iş potansiyeli her ne olursa olsun biz yatırımcıyı koruma altına alıyoruz. Verdiğimiz Gelir Garantisi asgari olup, iş potansiyelinin artışı paralelinde elde edilen gelir de artacaktır doğal olarak. Verdiğimiz garanti bugün itibarı ile banka ve finans kuruluşlarından sağlanabilecek gelirin 3-4 katı civarındadır."
Çanga, 17 Ocak 2011 Pazartesi gününden itibaren Teknomar Genel Müdürlüğü’nden temin edilecek Talep Toplama ile ilgili şartnameye göre tekliflerini 31 Ocak 2011 tarihine kadar verecek olan yatırımcılar arasından 20 yatırımcı ile müşteri memnuniyetinin ön planda tutulduğu ve Büyükşehir Belediyesine yakışır bir hizmet anlayışı ile faaliyetlerine devam edeceklerini ifade etti.
ekoayrıntı