04-09-2007, Saat: 03:40 PM
Kanımca benden bahsedilio:S
|
Uyus Oluorum bogmak istiorum..
|
|
04-09-2007, Saat: 03:40 PM
Kanımca benden bahsedilio:S
04-09-2007, Saat: 05:36 PM
coNrad Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Kanımca benden bahsedilio:S Sendenmi???neden böle bise icin senen bahsedeimki?aklimda bile yokdun bu konuyu acarken
04-09-2007, Saat: 08:20 PM
evet öylelerine bende uyuz oluyorumm...ya kimden bahsediyonuz, ben degilimm dimii..
04-09-2007, Saat: 08:31 PM
Xx-nehir-xX Adlı Kullanıcıdan Alıntı:evet öylelerine bende uyuz oluyorumm...ya kimden bahsediyonuz, ben degilimm dimii..
04-09-2007, Saat: 08:35 PM
iyi iyi ozaman, ama kimden bahsediyonuz gercekten yaa
04-10-2007, Saat: 03:06 PM
MissBela Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Sendenmi???neden böle bise icin senen bahsedeimki?aklimda bile yokdun bu konuyu acarken hmm tmm o zmn...bi an için üzülmüştüm ama neyse...
04-10-2007, Saat: 04:19 PM
kimden bahsettigimi anlayan anladii
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| KApa DaVrananlAra SinİR olUorUm | PrinceSs | 7 | 1,457 |
04-09-2022, Saat: 06:36 PM Son Yorum: wildfang |
|
| ç0ok piss sinir oLuorum | chuLsuzz péri! | 44 | 4,975 |
12-21-2008, Saat: 02:07 AM Son Yorum: duyqushh |
|
| CekemeyenLere uyus OLuyorum.. | EndLess | 20 | 2,828 |
06-11-2008, Saat: 08:04 PM Son Yorum: nry8 |
|
| SewgiLiLeR Gününe uyuZ OLuoRum.. | PCKoPaT | 62 | 5,030 |
02-14-2008, Saat: 03:53 PM Son Yorum: ~uqqaLa~ |
|
| bnde uyus oLuorummm :@ | aMyLee | 11 | 2,010 |
10-06-2007, Saat: 03:33 PM Son Yorum: (¯`•._ αѕιÏÑєη |
|