×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Saygıdeğer Yönetimimiz...
#21
Sebep: Çirkin görüntü.

Bunun üstüne başka birşey istemiyorum. Geçersizdir denildi.
Ara
Cevapla
#22
MorciveT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Sebep: Çirkin görüntü.

Bunun üstüne başka birşey istemiyorum. Geçersizdir denildi.


Mesut madem çirkin bir görüntü olşturuyor diyorsun ama şunuda unutmaki senin imzan çok uzun senin imzan uzun olduğu halde çirkin bir görüntü oluşturmuyorda bizim istediğimiz oluncamı çirkin bir görüntü oluştaracak.Açıklarmısın?
Ara
Cevapla
#23
Sen de admin ol, sen de istediğini yaz. Benim kadar emek verdin mi bu foruma bana hesap soruyorsun?
Ara
Cevapla
#24
Yanlış anlama mesut ne hesap sorması Admin olamam ama bir üye olarak sadece görüşümü bildirdim.
Ara
Cevapla
#25
Bu görüş değil biraz düşüncesizlik gibi geldi bana.
Ara
Cevapla
#26
Teşekkürler...
Konunun kilitlenmesini rica ediyorum...Yönetimden...
Ara
Cevapla
#27
Forumu çıkartan ve yöneten adminlerdir ancak üyeler olmadığı zaman forum ne kadar güzel olursa olsun bi işe yaramaz...

İstek birkaç satır imza cevap olumsuz..

Güzel devam edin bakalım...

Saygılar benden....


Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Saygıdeğer yönetim ve arkadaşlarım !!! Yorgun Yürek 10 1,911 01-22-2008, Saat: 04:26 PM
Son Yorum: Yorgun Yürek



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi