06-13-2007, Saat: 01:28 PM
ben teşekkür ederim janım benim...
beyenmene sevindimmm....
beyenmene sevindimmm....
|
bunlarda benden (tesettürlü)
|
|
06-13-2007, Saat: 01:28 PM
ben teşekkür ederim janım benim...
beyenmene sevindimmm....
06-14-2007, Saat: 05:48 PM
4,de benimmm süperrlerr yaa aman ALLAH'ım secmek ne zorrr
![]()
06-16-2007, Saat: 10:46 AM
hee vallahi yelisim seçmek çok zor ki bu zorlugu çok yakında sende yaşıycannn
![]() ALLAH yardımcın olsun
06-17-2007, Saat: 11:51 AM
bende evlenmek istiyorum yaaww banane uzun bi süre forumda olamıcam ztn
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|