×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gercekten Yozgat Güzelimisin ? Diyenlere:@
#11
demek burda kimse sormamış ben sorsammı acaba Big Grin
Ara
Cevapla
#12
Big Grin Cok Tesekürler MertBig GrinBig GrinBig Grin
adyge55Big GrinBig GrinBig Grin:yikildim: Sen Billin Ama Cevap AlamasinBig GrinBig GrinBig GrinYok Yok Deme BenceBig GrinTongue
Ara
Cevapla
#13
66_Yozgat_Guzeli_66 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Big Grin Cok Tesekürler MertBig GrinBig GrinBig Grin
adyge55Big GrinBig GrinBig Grin:yikildim: Sen Billin Ama Cevap AlamasinBig GrinBig GrinBig GrinYok Yok Deme BenceBig GrinTongue


bende sormayacaktım zaten nickinden belli güzel olduğun bence sorulması bile saçma zaten Big Grin Big Grin
Ara
Cevapla
#14
TesekürlerBig Grin Sormadin icindeBig Grin
Ara
Cevapla
#15
rica ederim sormaya gerek yokki böle bişeyi zaten Big Grin
Ara
Cevapla
#16
SmileSmile Cok NaziksinSmile
Ara
Cevapla
#17
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Abazan gencLik isté itele.gif
aynı düşüncedeyim
tescilli güzelim de Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#18
Haaa Bi Gökhan EksiktiiiBig Grin iki gicik olduBig GrinBig GrinTongueTongue yaa tamam suclluyumBig Grin cucuk akliyla yaptik o zamanlarBig GrinBig GrinTongueTongue
Ara
Cevapla
#19
66_Yozgat_Guzeli_66 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Haaa Bi Gökhan EksiktiiiBig Grin iki gicik olduBig GrinBig GrinTongueTongue yaa tamam suclluyumBig Grin cucuk akliyla yaptik o zamanlarBig GrinBig GrinTongueTongue
ARKADAŞLAR YAPMAYIN YAA NEDEN DALGA GEÇİYORSUNUZ İŞTE NEDEN BÖYLE BİR RUMUZ SEÇTİÄžİNİ İYİ BİR DİLLE ANLATMIŞ LÜTFEN ARKADAŞIMIZIN KALBİNİ DAHA FAZLA KIRMAYIN.BEN YERİNİZDE OLSAM BU KONUYU KAPATIP GÜZEL ŞEYLERDEN BAHSEDERDİM ZATEN NİCKİNDEN BELLİ GÜZEL OLDUÄžU UZATMANIN BİR ALEMİ YOK YANİ.
Ara
Cevapla
#20
can_askerim Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ARKADAŞLAR YAPMAYIN YAA NEDEN DALGA GEÇİYORSUNUZ İŞTE NEDEN BÖYLE BİR RUMUZ SEÇTİÄžİNİ İYİ BİR DİLLE ANLATMIŞ LÜTFEN ARKADAŞIMIZIN KALBİNİ DAHA FAZLA KIRMAYIN.BEN YERİNİZDE OLSAM BU KONUYU KAPATIP GÜZEL ŞEYLERDEN BAHSEDERDİM ZATEN NİCKİNDEN BELLİ GÜZEL OLDUÄžU UZATMANIN BİR ALEMİ YOK YANİ.
sagol can askerimSmile ama gökhanla mert saka yapiyordu kendi aramizda öyle sakalasiyorduk yani ciddi bi durum yok sagollSmile kalbim filanda kirilmadiiBig Grin
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  buranın havasıda iice bozuldu diyenlere.... neşe neşe neşe 9 1,188 07-16-2008, Saat: 09:22 PM
Son Yorum: MaNeSiA
  Gercekten Uyuz Oluyorum! PCKoPaT 27 2,492 06-20-2008, Saat: 03:16 PM
Son Yorum: PUnk..!
  Nasil Yaptin Diyenlere Acayip Kill Olmaya Basladim BiRiciGim 35 3,350 06-02-2008, Saat: 11:59 AM
Son Yorum: BiRiciGim
  Diyip Diyip Sonra Ben Öyle Bişey Demedim Diyenlere Kıl Oluormmm c.uslu 11 1,462 02-18-2008, Saat: 11:45 PM
Son Yorum: AfrâsyâB
  Beni Ara Diyenlere Ve Sonra Telefonu Acmayanlara Uyuz Oluyorumm BiRiciGim 8 1,190 02-15-2008, Saat: 11:19 PM
Son Yorum: BiRiciGim



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi