03-14-2008, Saat: 03:50 PM
rica ederim canım.ben de teşekkür ederim
|
nİkah Şekerleri ÇOK şEkErleerr
|
|
03-14-2008, Saat: 03:50 PM
rica ederim canım.ben de teşekkür ederim
03-18-2008, Saat: 01:23 PM
yaa cok qüseller ciddennn_cok cok saol
![]()
03-18-2008, Saat: 01:42 PM
coq qüzeLLer ßende isDıOrum
03-18-2008, Saat: 03:55 PM
sen de sağol canımm bakan gözlerinize sağlık..
![]() bittim doğrusu hepsine de.
03-18-2008, Saat: 07:36 PM
![]() ![]() İkisini çok beğendim Umarım günün birinde benimde nikah şekerlerim olur
03-18-2008, Saat: 08:39 PM
cok guzeller yhaa paylasımın ıcn thankss
03-18-2008, Saat: 08:59 PM
heps!De caz!p canıM . payLa$ım !ç!N t$kLer s!mLa'cım
![]() ![]()
03-18-2008, Saat: 09:05 PM
ALLAhım sne benı evLILIkten Uzak Tut
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
03-18-2008, Saat: 11:03 PM
_BaRbİe_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: inşallah olur canım...
03-18-2008, Saat: 11:03 PM
rica ederim arkadaşlar sizlerde sağolunuz...
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|