×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gercekten Yozgat Güzelimisin ? Diyenlere:@
#21
66_Yozgat_Guzeli_66 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:SmileSmile Cok NaziksinSmile


o sizin nazikliğiniz inceliğiniz hata sizde deil size o soruyu ÖM atıp soranlarda Big Grin
Ara
Cevapla
#22
66_Yozgat_Guzeli_66 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Haaa Bi Gökhan EksiktiiiBig Grin iki gicik olduBig GrinBig GrinTongueTongue yaa tamam suclluyumBig Grin cucuk akliyla yaptik o zamanlarBig GrinBig GrinTongueTongue
bi ben eksiktim :S
kambersiz düğün olmaz demişler Smile
Ara
Cevapla
#23
66_Yozgat_Guzeli_66 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:sagol can askerimSmile ama gökhanla mert saka yapiyordu kendi aramizda öyle sakalasiyorduk yani ciddi bi durum yok sagollSmile kalbim filanda kirilmadiiBig Grin
ŞİMDİ BEN ÖZÜR DİLERİM SENİN TEPKİN SERT OLUNCA KALBİNİ KIRIYORLAR SANDIM MÜDAHELE ETMEK İSTEDİM EÄžER KALBİNİ KIRDIYSAM BEN ÖZÜR DİLERİM.
Ara
Cevapla
#24
adyge55 Tekardan Cok TesekürlerSmile :yikildim: evet gökhan öyle derlerrBig Grin can askerim yok kirmadin estafurlahSmile
Ara
Cevapla
#25
kendıne bakan her bayan guzeldır. aksı ıspatlanamazBig Grin
Ara
Cevapla
#26
aynen piko ya katiliyorumBig Grin
Ara
Cevapla
#27
sana bişi olmasınn takma kafanaaa..Sad
hişttt sen yozgat güselimisinn bakım.....Big GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#28
can_askerim Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ARKADAŞLAR YAPMAYIN YAA NEDEN DALGA GEÇİYORSUNUZ İŞTE NEDEN BÖYLE BİR RUMUZ SEÇTİÄžİNİ İYİ BİR DİLLE ANLATMIŞ LÜTFEN ARKADAŞIMIZIN KALBİNİ DAHA FAZLA KIRMAYIN.BEN YERİNİZDE OLSAM BU KONUYU KAPATIP GÜZEL ŞEYLERDEN BAHSEDERDİM ZATEN NİCKİNDEN BELLİ GÜZEL OLDUÄžU UZATMANIN BİR ALEMİ YOK YANİ.

Töbe Yarabbi Big Grin
Ara
Cevapla
#29
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Töbe Yarabbi Big Grin
:yikildim:
Âh be.
Ara
Cevapla
#30
bende tekrar rica ediorum azra Big Grin
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  buranın havasıda iice bozuldu diyenlere.... neşe neşe neşe 9 1,188 07-16-2008, Saat: 09:22 PM
Son Yorum: MaNeSiA
  Gercekten Uyuz Oluyorum! PCKoPaT 27 2,492 06-20-2008, Saat: 03:16 PM
Son Yorum: PUnk..!
  Nasil Yaptin Diyenlere Acayip Kill Olmaya Basladim BiRiciGim 35 3,350 06-02-2008, Saat: 11:59 AM
Son Yorum: BiRiciGim
  Diyip Diyip Sonra Ben Öyle Bişey Demedim Diyenlere Kıl Oluormmm c.uslu 11 1,463 02-18-2008, Saat: 11:45 PM
Son Yorum: AfrâsyâB
  Beni Ara Diyenlere Ve Sonra Telefonu Acmayanlara Uyuz Oluyorumm BiRiciGim 8 1,190 02-15-2008, Saat: 11:19 PM
Son Yorum: BiRiciGim



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi