04-02-2008, Saat: 04:18 PM
bunu bendim pek bi tatlii
|
nİkah Şekerleri ÇOK şEkErleerr
|
|
04-02-2008, Saat: 04:18 PM
bunu bendim pek bi tatlii
04-02-2008, Saat: 05:33 PM
çok saçma nikah şekeri :S
04-02-2008, Saat: 10:08 PM
çikitamuz Adlı Kullanıcıdan Alıntı:çok saçma nikah şekeri :Sniyekinee:hayir:
04-03-2008, Saat: 08:40 AM
şokkk şekerler
![]() Simlacm Allah Mesut Bahtiyar Etsin:d
04-03-2008, Saat: 08:09 PM
maviboncuq Adlı Kullanıcıdan Alıntı:niyekinee:hayir:ben onu dağatmazsam nikahım mı olmucak bana saçma geliyor el kol haraketide yapma bağa
04-04-2008, Saat: 12:20 AM
teşekkür selincim ben geçtim zaten artık bu faslı
![]() bunlar size tavsiye ;
04-04-2008, Saat: 11:23 AM
olcak tabiki qökhancımda isste istenio..böle qörüncede insan beqenio(:
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|