×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gercekten Yozgat Güzelimisin ? Diyenlere:@
#31
:yikildim: arkadaslar okurkene koptumBig Grin da yaa ben demesinler diye uyuz oldum icin konu aciyomBig Grin sizde daha gercekten yozgat güzelimisin diyorsunuzBig Grin lütfennn yaa Big GrinBig GrinBig Grin abartmiyalim konuyuBig Grin Mert Ne Oldu?Big Grin niye tövbe yarabi dedinBig Grin:yikildim:
Ara
Cevapla
#32
YozgatLı sence? Big Grin

cıLdırcaktım yoksa kendimi tutmak icin öle dedim Big GrinBig Grind
Ara
Cevapla
#33
:yikildim: anladim mert zatenBig Grin gec olsa bile anladimBig GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#34
Big GrinBig Grin

bisé sorcam,

66'da Yozgat pLâkası mı?
Ara
Cevapla
#35
Big Grin:yikildim: evet yozgat plakasiBig GrinBig GrinBig Grin billmiyormuydun?Big Grin yoksa gicik etmek icinmi yapiyonBig Grin
Ara
Cevapla
#36
y0k bLmi0dum vaLahi Big Grin

sayénde biLgiLéndm,küLtürLéndm azcık Tongue
Ara
Cevapla
#37
:yikildim: Big Grin ne mutlu bana bilgilendisenBig GrinBig GrinTongueTongue
Ara
Cevapla
#38
örétmen oLsana sén Big Grin

var sende o potansiéL :yikildim:
Ara
Cevapla
#39
herşeyi anLadım da sen gerçekten yozgat güzeLi msiin? Tongue
Ara
Cevapla
#40
aaaaaaaaaaa ayyyyyyyyy yeterrrrrrrr cildiricammmBig GrinBig GrinBig Grin:yikildim: deglimmmm yozgat güzeli filan deglimmmBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin haha mert benmiBig GrinBig GrinBig Grin ben ve ögretmenlik hahahaBig GrinBig Grin hic gülecegim yoktuBig GrinBig GrinBig Grin hem sagollBig Grin ben avukatlik okuyorum amaBig GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  buranın havasıda iice bozuldu diyenlere.... neşe neşe neşe 9 1,188 07-16-2008, Saat: 09:22 PM
Son Yorum: MaNeSiA
  Gercekten Uyuz Oluyorum! PCKoPaT 27 2,492 06-20-2008, Saat: 03:16 PM
Son Yorum: PUnk..!
  Nasil Yaptin Diyenlere Acayip Kill Olmaya Basladim BiRiciGim 35 3,350 06-02-2008, Saat: 11:59 AM
Son Yorum: BiRiciGim
  Diyip Diyip Sonra Ben Öyle Bişey Demedim Diyenlere Kıl Oluormmm c.uslu 11 1,463 02-18-2008, Saat: 11:45 PM
Son Yorum: AfrâsyâB
  Beni Ara Diyenlere Ve Sonra Telefonu Acmayanlara Uyuz Oluyorumm BiRiciGim 8 1,190 02-15-2008, Saat: 11:19 PM
Son Yorum: BiRiciGim



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi