06-12-2008, Saat: 12:27 AM
İSWİÇRE TAKIMININ OYUNCUSU BEHRAMİ'YEE UYUZ OLUYORUMMMM!!!! BÖLE SAÇINI BAŞINI YOLSAIM GELİYO O HERİFİN



|
Gicik Behrami :d
|
|
06-12-2008, Saat: 12:27 AM
İSWİÇRE TAKIMININ OYUNCUSU BEHRAMİ'YEE UYUZ OLUYORUMMMM!!!! BÖLE SAÇINI BAŞINI YOLSAIM GELİYO O HERİFİN
![]() ![]()
06-12-2008, Saat: 12:31 AM
Sana yürekten katılıyorum bende gıcık oluyorum o adi herife elime verseler bi kaşık suda boğar cımbızla etlerini kopartır,penseyle dişlerini çekerdim...
06-12-2008, Saat: 12:37 AM
Yavaş ol
Sakin !!
06-12-2008, Saat: 12:38 AM
2006 yılında ki maçta yanlış hatrlamıyosam sacları sarıydı hala öleyse o sarı saçlarını tek tek yolmak istiyomm EMREm ii ki dövmüş o herifi
06-12-2008, Saat: 12:41 AM
O deiLde Dönek Türk'e uyuz oLdum bende
06-12-2008, Saat: 12:48 AM
![]() TİPE BAK YA ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ulan seni ben varya çok güzel öperim ![]() ![]() ![]()
06-12-2008, Saat: 01:05 AM
aynen bu da ondan dönek yaaa bunu da dövelim
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| hem gıcık, hem uyuz, hemde deli oluyorum... | gaye sultan | 5 | 1,656 |
04-07-2022, Saat: 01:03 AM Son Yorum: wildfang |
|
| ayy çok gıcık bişey yaa | kı@ymı@k=) | 8 | 1,165 |
07-11-2008, Saat: 05:36 PM Son Yorum: kı@ymı@k=) |
|
| gıcık,uyuz,vs vs oluorm | HiqhVolume | 11 | 1,429 |
01-31-2008, Saat: 10:05 PM Son Yorum: chuLsuzz péri! |
|
| rockçıyım deyince kedilerle aran nası die espri yapanlara gıcık oluorum... | _PESİMİST_ | 9 | 1,180 |
07-18-2007, Saat: 10:10 PM Son Yorum: Ñ•qÏα кJÐ¼Ñ |
|