×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gicik Behrami :d
#1
İSWİÇRE TAKIMININ OYUNCUSU BEHRAMİ'YEE UYUZ OLUYORUMMMM!!!! BÖLE SAÇINI BAŞINI YOLSAIM GELİYO O HERİFİNBig GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#2
Sana yürekten katılıyorum bende gıcık oluyorum o adi herife elime verseler bi kaşık suda boğar cımbızla etlerini kopartır,penseyle dişlerini çekerdim...
Cevapla
#3
Yavaş ol Big Grin Sakin !! Big Grin
Cevapla
#4
2006 yılında ki maçta yanlış hatrlamıyosam sacları sarıydı hala öleyse o sarı saçlarını tek tek yolmak istiyomm EMREm ii ki dövmüş o herifiBig Grin
Ara
Cevapla
#5
O deiLde Dönek Türk'e uyuz oLdum bende
Ara
Cevapla
#6
BehramiAP3103_468x356.jpg


TİPE BAK YA Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin ulan seni ben varya çok güzel öperim Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Cevapla
#7
aynen bu da ondan dönek yaaa bunu da dövelimBig Grin
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  hem gıcık, hem uyuz, hemde deli oluyorum... gaye sultan 5 1,656 04-07-2022, Saat: 01:03 AM
Son Yorum: wildfang
  ayy çok gıcık bişey yaa kı@ymı@k=) 8 1,165 07-11-2008, Saat: 05:36 PM
Son Yorum: kı@ymı@k=)
  gıcık,uyuz,vs vs oluorm HiqhVolume 11 1,429 01-31-2008, Saat: 10:05 PM
Son Yorum: chuLsuzz péri!
  rockçıyım deyince kedilerle aran nası die espri yapanlara gıcık oluorum... _PESİMİST_ 9 1,180 07-18-2007, Saat: 10:10 PM
Son Yorum: ѕqρα кJмя



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi