×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ayy çok gıcık bişey yaa
#1
yaa bir şeyin adını söylemek yerine şeey demelerine gıcık oluyorummm annem çok kullanır

A:kızım şeyi getir
B:neyi anne
A:şeyi işte kızım
A:davetiyeyii
B:nerdee
A:şeyin üstünde AngryAngry

şey şey şeeeeeeeeeey uzuyo gidiyo insan herşeyin karşılığına şey der mi yaa deli oluyorum dahaa
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için Smile
Ara
Cevapla
#2
çok şey bi konu :yikildim:
Ara
Cevapla
#3
Big Grin ney bi konuu Big Grin
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için Smile
Ara
Cevapla
#4
şey işte yaaa :yikildim:
Ara
Cevapla
#5
neeeeeeeeeeey neeeeeeeeeeey Big Grin
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için Smile
Ara
Cevapla
#6
şeeey Tongue
Ara
Cevapla
#7
Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin anladım ben onu
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için Smile
Ara
Cevapla
#8
Benim aneyde aynı Big Grin
Ara
Cevapla
#9
çikitamuz Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Benim aneyde aynı Big Grin
Big GrinBig GrinBig Grin bak şimdi sevindimm yalnız değilimBig Grin
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için Smile
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  hem gıcık, hem uyuz, hemde deli oluyorum... gaye sultan 5 1,656 04-07-2022, Saat: 01:03 AM
Son Yorum: wildfang
  Gicik Behrami :d Patikli_Penguen 6 1,002 06-12-2008, Saat: 01:05 AM
Son Yorum: Patikli_Penguen
  Diyip Diyip Sonra Ben Öyle Bişey Demedim Diyenlere Kıl Oluormmm c.uslu 11 1,461 02-18-2008, Saat: 11:45 PM
Son Yorum: AfrâsyâB
  gıcık,uyuz,vs vs oluorm HiqhVolume 11 1,429 01-31-2008, Saat: 10:05 PM
Son Yorum: chuLsuzz péri!
  rockçıyım deyince kedilerle aran nası die espri yapanlara gıcık oluorum... _PESİMİST_ 9 1,180 07-18-2007, Saat: 10:10 PM
Son Yorum: ѕqρα кJмя



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi