05-09-2008, Saat: 01:17 PM
heRkeS özenti
takma
p
takma
p
Âh be.
|
Nasil Yaptin Diyenlere Acayip Kill Olmaya Basladim
|
|
05-09-2008, Saat: 01:21 PM
SeVDa MaSaLı Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ya Nasil neymisim bir ceket sordu bende cevapladim onuda yazdim cokmu kötü bi ceket icin? bismillah yani sevda masalı şaka yapıoruz şurda ciddiye almışsın sen
05-09-2008, Saat: 02:30 PM
ya saka ama gören baska bise sancak ondan
![]() hem benim umrumda degil ama baskalari yanlis anlayip benim hakimda olumsuz bise düsünsün istemem.
05-09-2008, Saat: 02:32 PM
pckopat takmiyorum zaten sadece uyuz oldum o kadar
05-09-2008, Saat: 02:32 PM
ok sevda masalı kusura bakma haklısın
05-09-2008, Saat: 02:36 PM
sen birsey yapmadinki..
neyse bosver ya..
05-09-2008, Saat: 02:42 PM
verdim gitti
05-09-2008, Saat: 04:19 PM
iyi yaptin
05-09-2008, Saat: 05:01 PM
umarım ii yapmışımdır
05-09-2008, Saat: 05:09 PM
Arkadaşlar size ne oluyor yaa bir bir konu açıyor o an dalga makarsı haline getiriyorsunuz Yenemuko alınma dalga geçen arkadaşlar biran önce kendinize gelin yoksa sert çıkacam.
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Türk Telekoma Uyuz Olmaya Başladım | *Asİ-yÜrEk* | 10 | 1,904 |
07-17-2009, Saat: 11:52 AM Son Yorum: xxxGLsMxxx |
|
| Sınavdan Sonra Nasıl Geçti Sorusuna...uyyyusss oluyorum | Tr-laz | 15 | 2,255 |
01-17-2009, Saat: 01:22 PM Son Yorum: ceylan gözlü1 |
|
| Uyuz Nasıl Tedavi Edilir? | Firari Fırtına | 23 | 2,794 |
09-29-2008, Saat: 07:16 AM Son Yorum: Firari Fırtına |
|
| buranın havasıda iice bozuldu diyenlere.... | neşe neşe neşe | 9 | 1,188 |
07-16-2008, Saat: 09:22 PM Son Yorum: MaNeSiA |
|
| Diyip Diyip Sonra Ben Öyle Bişey Demedim Diyenlere Kıl Oluormmm | c.uslu | 11 | 1,462 |
02-18-2008, Saat: 11:45 PM Son Yorum: AfrâsyâB |
|